tirsdag 27. mars 2012

Nøyd

Jeg er så nøyd med min hverdag, har aldri følt det på den måten. Før var alltid helgen høydepunktet og uken handlet om å gjennomleve hverdagen og feire helga. Nå trives jeg. Antar at det er et tegn på at man er på rett plass. Finnes det en rett plass?

Når jeg beskriver dagen for meg selv virker den ikke direkte ekstraordinær, forelesing, oppgaveskriving, arbeide på cafeen på Sub, male egg til påske. Male egg hadde vært det beste i dag hvis ikke jeg og Anders hadde mistet eggene hele tiden. Farge på bordet, farge på klærne, farge på gulvet... Men jeg kan ikke la være å være gla jeg. Det liksom sprudler inne i meg. Jeg tror at det må være på grunn av alle de fine menneskene som jeg møter om dagene. Overallt er det fine mennekser! Hjemme, på skolen og i Sub. Takk for at dere er så fine!
Skikkelig klissinnlegg i dag, men jeg er oppriktig så gla så jeg kan ikke skrive annet.

Etter hvert vil jeg nok legge ut bilde på våre toppklassens egg (dog sprukne og klinete). Men til dess får dere nøye dere med et juletre.


1 kommentar:

  1. Blir så glad av å lese dette! Det er så godt.
    Liker dessuten at du legger ut et juletrebilde midt i påskens tid - selv om du hadde en fin (dog litt trist) begrunnelse.
    Ha en fortsatt nydelig dag!

    SvarSlett