søndag 3. juni 2012

Musikk og frihet


Etter så mange fantastiske innslag i ukeslutten må jeg bare dele med meg noen gleder.

I fredags leste jeg i nesten 10 timer til eksamen, gjett om hodet var ødelagt etterpå! Men så får jeg komme hjem til deilig nylaget tapas av min elskede vakre mann. Marinert sopp, serranoskinke,  hjemmelaget potetsalat, scorizopølser og stekte tomater. En ferdiglaget middag etter en intens dag på skolen gjør det så utrolig verdifullt å være gift.




I går var det musikkens dag i Oslo. En venn kom videre i en musikkonkurranse og skal spille på Notodden bluesfestival. Det gleder meg så når det går bra for venner.


Etterpå vandret jeg bare omkring med så herlige mennesker uten å stresse rundt, uten å være opptatt å få med meg de beste banda hele tiden. Jeg var med folk og i situasjoner der jeg bare kunne være. På noe sett var det en sådan ro over dagen uten krav og forventinger til meg. Jeg kunne bare bli med uten å styre så fælt. På kvelden hørte vi på Pirat love og Gerilja, meget spennende band. Så dro vi og danset på Revolver til herlig 50/60talls inspirert musikk. Uten krav på å få oppmerksomhet. Vi danset som vi ville og gikk hjem når vi ønsket. Denne dagen var preget av så mye frihet og glede. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar