lørdag 21. april 2012

Kakefat


Når jeg søkte Oslo rundt etter kakefat som hører sammen, for å lage flere kaker i ulike størrelser og stille de ut sammen, ble jeg skuffet hvor vanskelig det var. Enten så var de rent ut sagt stygge, eller grisdyre. Så jeg kjøpte i stedet ulike tallerken og lysestaker fra Marita brukthandel på Grünerløkka og limet dem sammen til elegante kakefat. Må si at jeg ble fornøyd og summen for både lim, fat og lysestaker ble mindre enn 200kr.

Har oppdaget at jeg har planlagt å bake kaker til to fester, 17. mai og en konsert i mai måned. Gleder meg!





6 kommentarer:

  1. Åh va fint och smart! Nu saknas det bara lite kakor... ;) Men det verkar ju du kunna fixa det med =)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk :) Det skal sies at jeg er innspirert av en fin dame fra Trondheim som heter Ingunn som jeg tror i sin tur har fått idéen fra tidningen Rom123. Dere får komme til Oslo så skal jeg by på kake!

      Slett