søndag 1. april 2012

En god helg

Denne helgen har jeg fylt mine dager med mye vakkert.

Til frokost i lørdags hadde jeg vafler hos Johannes i gode venners selskap. Deretter hentet jeg og mannen min nye høyttalere - nå er i vært fall Coldplay, Bifrost Arts, Super Heavy og Do Make Say Think en helt ny erfaring! Der var detaljer som jeg ikke hadde hørt før. Bra høyttaler har virkelig noe å si.

Så hadde vi nydelig besøk av min kjære bror med fru og barn. Vi spiste brød, ost og frukt. Jeg elsker ost! Så var jeg og min niese Tilia på oppdagelsesferd i leiligheten etter maten. Hun er helt nydelig - så sykt smart! Det er kult at barn kan være så smarte.

På morgenen i dag lagte Anders deilige scones til oss, han er den beste! Så har vi gjort et skikkelig grep og vasket hele leiligheten grundig, til og med vinduene stråler nå. Jeg har forsøkt å lage litt påskestemning med noen påskeliljer og hengt opp eggene som vi malte sammen for noen dager siden. Jeg er så glad for at jeg og Anders kan gjøre så mye sammen. Det gjør at sånt som egentlig er litt kjedelig blir til noe vakkert. Så er det så mye tid som går åt til husholdsarbeide og om vi da gjør det sammen får vi være så mye mer sammen om dagene.

Uken som kommer har vi begge fri. Det føles helt uvirkelig. Jeg må dog skrive på en oppgave som skal være ferdig etter påske – men vi skal likevel passe på å nyte morgenen sammen og være en del sammen med venner som vi sjelden får treffe. Gleder meg!

Ps. Jeg har bestilt et nytt kamera ettersom jeg nå snylter på Anders Iphone for å ta bilder til bloggen. Regner med at det derav vil bli litt finere bilder her og bedre stemning i mitt hjem etter hvert. Gleder meg!

1 kommentar:

  1. Nydelig å lese. Godt å høre at du lager vakre ting i hverdagen.
    SV: Jeg er nok i Oslo fram til onsdag ja. Skal vi møtes? Kanskje "alle" sammen? Jeg har masse egg som må spises opp... :)

    SvarSlett