søndag 15. april 2012

To vakre dager - totalt forskjellig...

...vær

I dag vil jeg bare dele med meg litt hverdagsopplevelser. Så får mine tanker ligge og gro til de er modne til å deles.

Jeg har et minne om at noen har sagt at det tar mellom 10-15 minutter før en samtale vil handle om været. Og jeg kjenner det for været påvirker hele min livsstil. Det påvirker når jeg står opp, hva jeg tar på meg, mine aktiviteter men fremfor alt mitt humør.

I går var det sol. Jeg hadde egentlig ikke oppdaget at det var sol før jeg kom meg ut. Og jeg ble så lykkelig, nesten slitsomt lykkelig. Jeg hoppet rundt og ropte "Det er sol! Det er varmt! Det er jo virkelig sol! Jeg elsker sol!" Jeg og Anders gikk en tur på Grünerløkka, jeg fikk kjøpe en genser på Fretex og et par nydelige øredobber - Jeg var så lykkelig!

I tillegg fikk jeg gå på nydelig kaffe og møte nydelig venn og drikke nydelig chailatte. Tanken var jo å studere flittig men det ble bortprioritert av nydelig samtale.

En nydelig solskinnsdag!









I dag var det regn... Så i stedet for å gå tur på Grünerløkka ble jeg hjemme og baket matmuffins, masser av matmuffins. Og vet dere hva - jeg ble ikke bitter av regnet. Duften av soltørket tomat og basilikum tok overhånden og jeg nøt livet. Jeg nøt til og med regnet for det var så vakkert. Alle farger blir så mye fyldigere når det regner.

Det ble alt for mye muffins for å spises alene så vi inviterte hjem noen etter møtet på Sub.church. Fine mennesker! Jeg er så gla i mennesker. Jeg er så gla i livet!

1 kommentar: