torsdag 12. april 2012

Mye lengsel men litt for lite håp

Det siste døgnet har vært litt tungt. Ikke for at jeg har det dårlig men det er mye å tenke på. Mye lengsel men litt for lite håp. Samtidig har jeg fått mye oppmuntring til håp under døgnet. Men jeg vil så gjerne ordne alt selv. Det er vanskelig å hvile i at jeg ikke kan ordne alt, noen sa at det borde gi meg fred. Kanskje det er for lite magi?

Jeg så akkurat Illusjonisten, den var vakker men vemodig. Passet perfekt til dagens følelser, mye vakkert men også mye vanskelig. Jeg rekommanderer den varmt hvis man har lyst til en rolig og vakker karikaturfilm.

Fred være med dere

- og med din ånd

2 kommentarer:

  1. Hmmm.
    Fred være med deg. Virkelig.

    SvarSlett
  2. SV: Kafé og bøker i morgen? Klokka sånn ca. når?

    SvarSlett